torsdag 8. april 2010

Sunnfjordtass89 trygt framme i Lima

Overskrifta treng kanskje en forklaring. Etter å ha flykta fra flommen og uværet i Rio, kom vi seint fram til Sao Paulo i går. Guro hadde snurpa den rosa hettegenseren godt under haka og rugga fornøgd fram og tilbake vel inne i taxien. Vi spurte ho koffor ho hadde tatt på seg hetta, og fikk til svar: "Visst eg har på meg hetta ser ikkje folk at eg har lyst hår, og då blir eg ikkje rana!" Jaja, tenkte vi. Vi lærer visst litt etterkvert. Haha. Kallenavnet med tassen oppsto på grunn av den fornøgde rugginga i framsetet.

Til tross for ypperlige bloggforhold med gratis internett på hostellet har vi svikta blogginga litt i det siste. Her kjem derfor ei lita oppsummering fra dei siste dagane våre i Brasil.
På søndag reiste vi til det kjenste området Santa Teresa, som er kjent for fin utsikt, koslige små gater, vakre bygninga og flott utsikt.

På kvelden tok vi turen til Maracana fotballstadium (verdens nest største) og såg lokalheltane Fluminense vinne 3-1 mot Macaê. Sjøl om det ikkje akkurat var fullstappa stadion var det likevel god stemning blant heimesupportarane som vi strategisk plasserte oss mellom.

Sukkertoppen reiste vi til på mandag. Vi syns kanskje været ikkje var det beste, men det var berre stille før stormen. Det låg en trollsk tråkedis over toppen då vi skulle opp med taubana, men det skulle vise seg å berre vere en forsmak på det som venta.

Etter 15 tima med pøsregn, jordras og stengte veiar ut av Rio innsåg vi at flyturen til Lima som skulle gå frå Sao Paulo neste morning var tapt. Vi styra heile kvelden med forsikringsselskap, nyhetsoppdateringa og ombooking av flybillett. Vi fikk til slutt utsatt turen til samme tidspunkt neste dag og heldigvis hadde været blitt bedre sånn at vi kom oss til flyplassen i tide. No er vi trygt plassert på et koselig hostell i utkanten av Lima, og her skal vi vere til lørdag før vi reiser vidare.